Laatste dagen in Nederland! - Reisverslag uit Oegstgeest, Nederland van Rianne Hilberath - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Nederland! - Reisverslag uit Oegstgeest, Nederland van Rianne Hilberath - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Nederland!

Blijf op de hoogte en volg Rianne

23 Augustus 2015 | Nederland, Oegstgeest

Waaah nog maar 2 nachtjes slapen! De hele vakantie denk je er wel aan maar lijkt het nog zo ver weg, en nu komt het moment toch wel erg dichtbij dat ik wegga! M'n koffers zijn redelijk klaar en inpakken ging goed, op de nodige frustratiemomentjes na. En hij is ook nog eens net onder de 23 kilo! Veel souvenirtjes uit Finland mee terug nemen, zoals rendiervlees, zal m dus niet worden ;)

Ik heb er superveel zin in maar vind het ook echt steeds spannender worden! Dinsdag vlieg ik naar Tampere, via Stockholm, en dan gaat het avontuur echt beginnen! M'n kamer daar is al geregeld, de inschrijving op de University of Tampere is officieel en ik heb al contact met mijn tutor gehad, een soort buddy, die me heel chill komt halen van het vliegveld.

Ik hoop iedereen een beetje op de hoogte te kunnen houden tijdens mijn Exchange periode, de volgende blog wordt vanuit Finland! ;)
Liefs!

  • 23 Augustus 2015 - 15:32

    Jeanet V Rijn:

    He Rianne, ik wens je heel veel plezier en we gaan je zeker volgen. Goede reis x

  • 23 Augustus 2015 - 18:19

    Monique:

    Lieve Riannee, natuurlijk gaan we je volgen, ik kijk nu al uit naar je volgende verslag.
    Goede reis en heel veel plezier in Finland!

    Toivotan teille onnea ( ik wens je veel succes)

    Hele dikke

  • 23 Augustus 2015 - 22:41

    Christa Heine:

    Hoi Rianne, heel veel plezier tijdens deze fantastische uitdaging! Gr uit Dieren

  • 24 Augustus 2015 - 14:08

    Rianne Hilberath:

    Dank jullie wel voor de leuke reacties! :)

  • 24 Augustus 2015 - 22:33

    Maria :

    lieve Rianne
    Was gezellig nog even samen koffiedrinken.
    Morgen een goede reis.

    Liefs van oma

  • 26 Augustus 2015 - 23:07

    Astrid:

    Hoi Rianne,

    Ik begreep van Riet dat je goed bent aangekomen. Inmiddels heb je er 2 daagjes opzitten, wat is je 1e indruk? Heel veel plezier van ons allemaal (julian is nu op kamp tm vrijdag)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oegstgeest

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 December 2015

De terugreis

14 November 2015

Rusland en Halloween parties

29 September 2015

Sauna's en party

15 September 2015

3 weekjes in Tampere!

03 September 2015

Lunch op de uni, sauna party's en refill koffie
Rianne

Heee! Vanaf september ga ik voor 4 maanden studeren in Tampere, Finland! Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, hier kun je alles lezen over wat ik meemaak! Liefs, Rianne

Actief sinds 23 Aug. 2015
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 4486

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: